۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

كموش عجيب در دينان




تعريف از خودي نباشد اين قارچ كوهي را آقاي سيد احمد رسولي دينان شكار كردند


محصولات طبيعي ديگر در دينان




۱ نظر:

khatoon گفت...

لیلی عزیز سلام، تبریک میگم ، آفرین به همتت و همه دخترای دینونی که تو نمایندشونی، نمی‌دونی چقدر خوشحال شدم شنیدم وبلاگ دینون، اونهم توسط یه خانم راه‌اندازی شده و همونطور که انتظار می‌رفت طراحی وبلاگ یه خانوم متفاوته و حتی دومینش هم نمی‌تونه کمتر از blogger محبوبترین و قویترین سرویس وبلاگ انگیلیسی باشه که کمپانی بزرگی چون google ساپورتش می‌کنه. عکسهات بسیار زیبا و دیدنیه، مخصوصاً عکس اون کموش که کلی دهنمون آب افتاد. کاش اسم صاحب اون دستارم می‌نوشتی که این قارچ رو شکار کرده!
لیلی جان تو سایت آخاییها درج شده وبلاگ دینان راه‌اندازی شد اما وقتی وارد شدم دیدم این یه فتوبلاگه! و صد البته جالب و دیدنی. تنها جمله‌ای که تو وبلاگ گذاشتی اینه:
"اين وبلاگ در تاريخ 29/05/1388 براي تمام مردم دينان افتتاح خواهد شد لطفا منتظر بماتيد. . .
فرزند كوچك شما ليلا سادات رسولي دينان"
کاش هدفت از ایجاد این وبلاگ رو بیشتر توضیح میدادی و ویژنت رو مشخص می‌کردی! تصور من بر این بود تو وبلاگ دینان پاسخی به بعضی از سؤالاتمه!
دینان تنها روستای سادات نشین امیریه نسب اهالی روستا به کی میرسه؟ تاریخچش چیه؟ قدمت اون چنار قدیمی؟ در مورد شاید مشهورترین فرد این منطقه، محمود کاظمی؟ پایه‌گذار مراسم عاشورا چه کسی بود؟ آیا شما هم از وضعیت نامناسب خانومهای روستاهای دیگه تو اون روز مطلعید؟
در نقشه بالای وبلاگ، روستای دینان مشخص نیست، می تونی از نقشه سایت www.iranview.ir استفاده کنی که روستای دینان مشخص شده.
به نظرم اگه تصاویر هد وبلاگ رو از دینون بزاری بهتره، از مناظرش ، مردمش و حتی اگه میسر باشه از پوشش سنتی خانومها و آقایون محل!
در مورد پست (دماوند از نگاه دینان) این تصاویر از نگاه دینان نیست، البته در مورد تصویر دوم تردید دارم! یه وقت فک نکنی منظورم به عدم صداقته!!! اما بهتره موضوع با متن همخونی داشته باشه و جملات بیان‌کننده تصاویر باشن! دینان زیباست و احتیاجی به عکسهای لار و غیره نداره. و لیلی با استعداده و می‌تونه با عکسهای زیبای خودش به بهترین وجه دینان رو به تصویر بکشه. موفق و پیروز و سربلند باشی.